Hård dag.

Idag har de tränats brudkrone + slöj fästning som fan och de blev så bra att både jag och Louise vill gifta oss.. dock verkar våra karlar ha en annan åsikt. : p

De har även gjorts gesäll teori, jag som pluggat asjobbiga saker om alltmöjligt så var provet verkligen på de lättaste sakerna.. dock känns de så fel så ändå rädd för att inte klara de.. Men eftersom jag inte ens kan bli frisör så är de iofs lungt.. Jag gillade att vi fick godis under provet av lärarna iaf : )

Jag har även hittat skor till studenten.. fast oll köpt dom dock.. de kommer !

Och juste, folk borde kommentera lite så blir allt liksom lite roligare.. enligt mig .. så!

Nu ska jag ägna min tid med mysis : )



Delikatoboll..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0