Lång Söndag ?

Undra om de inte bara finns Lång fredag utan också en Lång söndag ? Denna söndag har kännts så lång liksom.. Jag tror fan de är så ..

Snart kommer Haack iaf så ska vi kolla på film och prata hemlisar för de var länge sedan nu.. Så de finns massa att prata om : ) Så skänker honom en tanke eftersom han sitter på cykeln till mig nu : p  Thii.

Jag funderar dock på när "jag ringer dig imorgon" kommer att inträffa, eftersom Johannes sa att han skulle höra av sig och ringa idag men inte gjort de än.. Hmm, jag får nog vänja mig vid tanken att pojkvän i fjällen = upptagen pojkvän.. That´s life ! 

Och när jag ändå pratar om funderingar kan jag ta upp funderingen som var innan " jag ringer dig imorgon" funderingen.. Denna fundering innebar , undra hur många gånger jag nyst idag.. Jag skulle verkligen vilja veta de för de är sjukt många gånger + alla gånger jag velat nysa men de inte gått..  Gillar inte förkylningar.. : /


Hejdå ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0