Såsidär..

Kvällen igår blev utan tvekan rolig .. Jag , Lisa, Tesse och Mickis åkte in till seven efter att ha grillat (stekt) hemma hos Lisa. . Och på seven var de roligt, förutom alla kaniner som gick omkring där.. Och jag har för första gången i mitt liv fått i mig en hel öl, dock är de inget jag är sugen på att göra om men.. Sen vill jag påpeka att min McFlurry lyx inte var god ens, jävligt värdelöst ! Dedär var kul och jag anser att kvällen blev lyckad : ) 

Och idag är jag trött och ägnar hela min själ åt film kollande, vilket är alldeless lagom jobbigt.. tss .. Sen dröjer de inte länge tills min Johannes kommer hem nu, typ 3-4 timmar : ) De är brabrabra ..

Sen lär jag påpeka att farväl falkenberg är en tragiskt dålig film..Jag stog ut i 30 min ..


De finns folk till allt  : p


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0