Slutet på lovet ..

Sista kvällen på lovet nu och då mår man ju inte direkt toppen.. Om de inte vore så att jag är ledig tisdag fredag denna kommande vecka skulle jag nog gått under idag.  Men vafan, lovet borde vara längre för de finns inge skönare !

Slutet på lovet, dvs torsdag kväll tills idag har jag spenderat med Johannes vilket har varit roligt, mysigt och perfekt slut på lovet : )  Mammsen fyllde år igår så jag och Johannes ryckte in som tårtbagare också vilket gav en mycket fin tårta ! : D Observera att Johannes ritat katten.. tss.
 
våran aspampiga tårta..

Johannes har även gjort min blogg till en personlig fin sida så nu gillar jag den skarpt, Tack darling : ) 
Du = min <3    Tsss ..

Nu skall jag typ sätta mig och skriva om en författare vars namn jag inte ens kan uttala och som skrivit en bok jag inte gillar, verkligen äcklande och kass bok.  Så de blir nog en assnabb nerskrivning sedan ägna mig åt wallander filmen : ) 


Leénde ..

Kommentarer
Avsändare: Haqvin

Du har ju inte så långt kvar av skolan heller så!
Sen får du börja jobba å kliva upp tidigt å slita :P Som jag ;P

2007-04-15 @ 21:27:37
Avsändare: flumtja

irri att vänster öra vart större än höger på bilden! :D

2007-04-16 @ 21:48:53

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0