Sommar känslor

De tre senaste dagarna har varit så brutalt härliga, riktig sommar : )  Så idag när jag och Louise spenderade lunchrasten vid ån kom jag på att jag måste äta glass med Johannes efterskolan, och så blev de : ) Men först  skulle en vi ha en lektion då vi gjorde om Louise till en 80-talist, så jävla het alltså : p Och jag och Louise har gjort så jävla bra planer för studenten.. Tss ! Men sen blev det god glass vid ån och även njuta av värmen på en filt, obsevera att även neti utförde dessa sommarsaker ..

Minminmin ..



aspampiga


Jag tog sedan tåget hem och åkte till syster som bjöd på riktig middag, gott ! Sedan kollade vi på outsiders och jag fick ett glasmjölk + sugrör med jordgubbssmak , asgott vare : D


I need you .. 



 

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0