Stilla på E4:an

Efter att ha hälsat på syster och Tobbe och funnit ett läskigt "där de finner lik i beck-filmer" skjul och fått kontakt med Johannes så åkte jag och syster in till Gävle. De var nämligen så att Malin skulle skjussas till stationen för hon skall bege sig hem norrut.. Så vi passade på att besöka lite affärer : ) Tro de lr ej men jag köpte endast en liten kruka men en liten mini rosväxt i , fascinerande för att vara mig att köpa så lite.. Tss.. 

På vägen hem började vi inse att de gick väldigt sakte på E4:an , Elin påstog att de var "påsktrafiken" men jag hävdade att när de är "påsktrafik" går de inte 30 på 90 väg så de lär varit en olycka.. Och jag hade rätt, efter ett tag blev vi stilla stående och stog där 1 timme ungefär och skapade aggresioner mot folk som inte kan behärska sin nyfikenhet lr se efter sina barn.. Helt plötsligt kör de in en polisbil framför oss och jag tyckte de var obehagligt eftersom jag alltid varit lite rädd för polisen ( får jobbig känsla i magen ) Då visade de sig att dom skulle göra plats för en helikopter att landa precis framför oss, " SPÄNNANDE!!" tänkte vi för oss själva.. men då flyttade dom självklart landningsplatsen till längre bort : (  Men nu är vi iaf hemma, känns lite läskigt när man är sådär nära en olycka .. urs ..

Nu ska jag vänta på att outsiders börjar, de är mitt traditionella måndags göra att titta på de.. Sen ska jag ladda för Onsdagen för då är det fest som gäller och jag är aaastaggad verkligen. LängtarLängtar !!


Saknar ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0