Studenskiva Nr1

Igår var de Johannes studentskiva och den var kul som fan : D  Förfesten hölls på ett  mycket udda ställe måste jag säga , tss. Efter en promenad till BirjerJarl hade jag ont i fossingarna och fördrinken vi fick smakade verkligen inte gott alltså. Under middagen var de as kul, kuligare än vad jag trodde de skulle va och fort gick den.. Dock gillar inte jag skagen toast och de var ju förrätten men vafan, jag bröt mot ena regeln dom hade " Ät endast från din egna tallrik" och sa åt Johannes att äta upp de : P  Deras lärare måste jag säga var asroliga också, sjöng fina låtar, tss. Plus att läraren Prolle nu bjudit in mig på deras lektioner efter att vi diskuterat om Johannes och allt möjligt.. hah.
Jaaa, askul kväll dedär förutom att jag hade ont i fötterna.. 

Dock mår jag inte toppen idag och känner att jag inte riktigt är laddad för dans, men lär kämpa ändå .. så ! : )
Plus att jag inte får ihop gårdagens kväll.. vi var ju där asmånga timmar men de vi gjorde kan omöjligt täcka alla dom timmarna : /


De finns riktiga aaas ... ts

Kommentarer
Avsändare: Martina

haha axel då =) vad har du nu ställt till med? tihi..

2007-04-27 @ 17:51:04
URL: http://martinafagerborg.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0