Underbart !

Jag har nu fått lånat en sån där trådlös internet grejj av Johannes och de är helt underbart att bara gå runt med datorn men ändå ha internet måste jag säga .. datanörd som man är : p 

En stor händelse för denna dag är också att jag funnit två nya tänder i min mun, bara helt plötsligt så finns 2 st till.. Jag som trodde något hade fastnat i en tand men de var ju att en ny tand växte fram, fascinerande och pampigt : D

Plus att jag även känner mig enormt glad över att ha Johannes idag, de nästan pirrar i magen , tss : p 
Så därför tänkte jag nu stänga igen datamaskinen och slå honom en pling innan de är dags att nuffsa : )

Du är den bäste ..

Kommentarer
Avsändare: Lisa

Hörru din lilla datafreak! vad du göra på sista? =)

2007-04-25 @ 19:19:24
URL: http://lisahaug.blogg.se
Avsändare: Alx

Då ska jag vara i Uppsala tänkte ja.. du och Martina också va ? :D

2007-04-26 @ 14:40:20

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0