Uppskattad.

Denna tisdag var väldigt uppskattad för jag var ledig idag : ) Dock var jag tvungen att plugga till dedär äckliga teoretiska gesäll provet som är imorgon.. fast jag har konstaterat att jag är körd på de ! : / 

Så på tal om körning, jag och pappa drog en tur idag, körde massa små krokiga vägar, spännande.. dock kom vi till ett ställe där två lastbilar stog i bredd och lastade timmer, jag såg de som omöjlig att komma förbi så jag stannade, men nejnej.. då stannade ena gubben timmerlastningen och vinkade att jag skulle köra.. Jag fick ju nervsammanbrott för fan : p

Sedan åkte jag till syster och vi tog en promenad i skogen för att leta stigar, spännande .. tss..

Nej nu skall jag dricka oboy sen ta mig ett bad innan de är nuffsis som gäller..


Min blomma levde i 1 vecka ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0