Cityfesten.

Fredagen:  Kvällen började kanon hemma hos Kalle. Dock blev vi väldigt sena in till cityfesten men de gjorde inte så mycket. Hemma hos Kalle fanns en helt ren dalmas som jag var tvungen att prata dalmalska med så han skulle förstå mig, dock gillade han inte de så om jag inte vore tjej skulle han dödat mig påstog han. Dock är jag inte rädd för en dalmas på en dalahäst : )  Väl inne i Gävle letade jag upp Kim och hans vänner och gick till ett öltält tills dom skulle åka hem. Då blev de leta upp dom andra igen och då hände mindre roliga saker, énligt mig.

Lördag: Eftersom solen sken i Tierp så plockade jag ur regnjackan sen kvällen innan och lät den stanna hemma. Vi åkte till Kalle igen men de var inte alls samma drag och jag ville se Dileva. Men alla var så sega så jag missade Dileva : (  De roliga var att på fredagen blev dalmasen packad för han fick alla klunkar när vi spelade pyramiden, och lördagen var likadan. Jag var så nöjd efter att han drack 2 öl efter jag gett han 20 klunkar. Bra gett av mig : )
Inne i Gävle var de faktiskt tråkigt.. jag köpte min vegetariska wrap sen ville jag hem men var bara jag som ville de.  10 min innan 23.45 bussen gick blev vädret lite blött sådär, spöregn. Så vi skyndade oss till bussen och åkte hem. Dock han vi bli extremt äckligt blöta . Denna kväll var rätt ovärd enligt mig  !

1    2    3

4    5

1. Dalmasen som jag ser han. ( som en apa alltså )
2. Älsklingen : p
3. Rent kort på Tomas
4. Edith som galen
5. Dalmasen med sitt first aid kit , dvs. 6pack öl. Observera att han har ekologisk öl däri. Dileva stile på de !

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0