Fullbokat.

De är nu den 30/8, dvs. dagen då all dans drar igång.. Jag ska allt satsa på samma som förra året, show avanc och latino övade. Ett litet problem uppstog dock igår.. Jag hade tidigare på dagen kollat in läget och sett att min latino grupp var fullbokad, lite kul påsätt och vis tänkte jag.. Själva problemet var då att jag senare upptäckte att jag var anmäld till latino avanc och inte övade.. Visst, avanc är roligare men kolla in tiden på bilden nedanför. Så jag trodde mina högklackade latinoskor skulle få vila en termin, men icket, dom har nu fixat så jag får gå i min rätta latino grupp ändå : D  Så nu är jag glad..

       

Tiderna & latino gruppen

Showdance gruppen

image158

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0