Kryssning Sthlm-Tallin-Sthlm

I måndags åkte jag och Johannes iväg på kryssning. Vi hade planerat en rätt lugn liten semester mån-ons sådär. Men som vanligt finns de alltid ett MEN ! Vi hade tagit en cider/öl på soldäck, hunnit gå vilse på båten, ätit och grejat så hörde jag hur mitt namn ekade bakom min, fast jag ignorerade då mitt namn men inte Johannes. Där stog Louise och Erik ! Hur stor är chansen att man lyckas boka samma kryssning liksom ?! : D Vi bestämde oss iaf för förfest i våran hytt, vilket spårade till viss del, men vi tog oss till nattcluben där de var kul men speciellt. Just de, där emellan blev jag och louise övergivna, utlåsta och jagade. Ca kl.04 gick vi och skulle sova och då mådde inte alla toppen, kl.07.50 ringde klockan, då var de frukost och seeetesajing in Tallin. Inte allt för pigga tog vi oss ändå igenom dagen . Louise och Erik stannade i Tallin och jag och Johannes gick på båten igen. Riktigt mysigt hade vi de : ) Helt såld på denna resa, lär göras om !! + att jag vann 50 kr en gång på en sån där spelmaskin : D



Första kvällen och Festen ..
    
   
   
 

Tallin ..
  
 De är faktiskt bananer  : /   

Shopping ..
 


( Reklamen om Amarula kom precis, drick inte de.. Lr shotta de inte i plastmuggar )

Kommentarer
Avsändare: Elin

Åå, va kul med kryssning :) Hur mkt kostar detta äventyr egentligen, det har jag nämligen undrat länge!?

2007-08-16 @ 10:27:51
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: Alx

Med typ buffe en kväll och frukost båda dagarna och b-insides hytt så blev de 1000 kr/ person typ :)

2007-08-16 @ 10:44:24

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0