Mitt liv som barnvakt.

I Tisdags kväll gick jag på mitt pass som bebisvakt. Eller jag hade sovande jour. Jag och syster körde upp halm på skullen också, vi är ju bra duktiga alltså. Sen blev de film och godis. På morgonen när Elin skulle uträtta lite saker fick jag rycka in och vakta lilla Nova, vilket gick bra enligt mig själv. Dock har hon lärt sig vilken makt hennes tänder ger så hon gillade att bita mig, men då tvingade jag henne att mysa och se Harry Potter så hon somnade i mitt knä : ) Hon kan få bra galna ryck den lilla isbjörnen..

På kvällen var vi till Martina som fyllde år och bjöd på smörgåstårta, gott ! Men när deras förfest började dra igång åkte vi hem istället.
 Även varit ut en sväng idag och vaktat lite, men de är så mysigt så gör absolut ingenting : )

image146

image147

   

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0