"Moster Alx"

Dagens känsla är trött men överlycklig .. Jag känner mig som en stolt "moster alx" nu. Imorse ringde klockan 07.25, vilket är väldigt tidigt för att vara min klocka på senaste tiden.. Jag, mamma och Elin satte oss i bilen mot Enköping / Västerås där vi skulle hämta systers lilla bebis, Nova. Jag har då aldrig sett en sån liten krabat som lurvar omkring och bara ser allmänt nöjd ut.. Thi. 

Väl nu hemma så har jah redan varit hundvakt. Jag känner mig som världens bästa hundvakt (nästan) för vi hade så roligt när vi lekte och myste ute i gräset.. Hon är heeelt underbar och jag älskar att jag ska vakta henne lite varje dag : D  

Krabaten Nova  .. 

image144 
     

Kommentarer
Avsändare: Elin

Ååå va sööt !

2007-08-20 @ 22:14:26
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: madeleine hardestam

men gud såå söt :)

2007-08-28 @ 19:29:30

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0