Surpuppan själv.

Även denna dag har jag spenderat hos syster som bebisvakt. Men lilla Nova var helt underbar idag, hon har legat  i mitt knä framför tv:n och sovit nästan hela dagen. Hon var verkligen gosig! I´m in love <3

Nu på kvällen var jag till Sara och de var kul. Hon hade fått hem små kaffemjölks burkar, 100st i varje kartong. De roliga var att de droppade något som såg ut som kaffemjölk från ena kartongen. Sara fick gå igenom alla små burkar och se vilken som läckte, den 95 burken var de. Haha, gud vad kul vi hade åt de.

Men kvällens missnöje, Johannes ser the bourne ultimate med sina komisar, utan mig. Den som VI skulle se, nu är jag surpuppa nr1. Låt mig påpeka att jag gillar dessa filmer väldigt mycke och sett fram emot att se den. Killar ! Men, jag älskar dig.


  
image155

Denna lilla krabat förgyller alla i hennes omgivning..

Kommentarer
Avsändare: Mig

Två snyggingar på samma kort :)

2007-09-01 @ 13:15:17

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0