Svår fattade Sverige.

Jag satt just och läste artiklar om tsunamin 26/12-04 från aftonbladet. . De är nästan komiskt hur trögfattade Sverige var, senare samma dag sa dom att 2 svenskar hade dött och ett helt dygn efter var de 10 svenskar. Visst de var dålig komunikation, men hur många ringde inte och berättade hur de var och allt visades på tv. Trodde dom att bara två svenskar dog efter att ha hört och sett allt de ? De är så skrattretande och irriterande vilken tid de skulle ta innan de förstog vad som hänt.. På många ställen var även svenska representanter på plats sist.. hmm..

Nej, nu ska jag inte vara såå negativ mot Sverige, jag gillar ju mitt hemland såklart..

Kommentarer
Avsändare: Benja

Å varför ska man tycka om detta land?:P
Det är kallt året om, hemskt på vintern..

2007-08-27 @ 17:50:24
Avsändare: FreddyK

undrar vem som e trögfattad jag..

2009-09-04 @ 10:31:56

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0