Taggad, lr inte :/

Idag var de sista träningen inför cityfesten imorgon, trodde jag. Efter en brutalt varm och plågsam bussresa till Gävle fick jag veta att imorgon kl.12.00 är de extra träning, i ca 2-2 1/2 timme och alla grupper. Dvs, de kommer bli varmt varmt varmt. Igen ! Jag trodde jag bara behövde plågas idag. Nej nej !  Imorgon blir de iaf bil in så blir ju liite senare iaf.. Dock vet jag vilken kick man får när man väl står på scenen så allt kommer kännas värt imorgon kväll.

Snart skall även planeringen inför Mitt, Martinas och Robins födelsedagskalas dra igång har jag och Robin konstaterat.. Kul som faan :D

Nu väntar film, bulla och oboy : )

Kommentarer
Avsändare: Elin

Hoppas det går bra för dig och dansen :) Håller tummarna och svär samtidigt eftersom jag inte får titta på :P

2007-08-08 @ 07:56:48
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0