Varför ?!

Varför ska de vara dåligt väder just den dagen jag är som ledigast denna vecka ? Jag hade ju planerat sol och bad idag. Såå typiskt !

Igår var de iaf fullt upp. Scensminka. Åka till Gävle. Träna x2. Äta. Byta om. Vänta. Dansa. Byta om. Vänta. Dansa. Äta. Gå runt på cityfesten. Åka hem.  Så kändes typ dagen. De som var lite kul var att våra backstage tält var granne med Anna Books tält. Och skämmit nog stog jag och skrattade för mig själv över en vad jag trodde var scengubbes frilla som vandrade runt där bakom vid oss. De skämmiga var då att han var en medlem i The refreshments ( stavning?). Aja, sånt händer : p 

Idag har jag ont i halsen och högra örat, tror de är allt dansande med lite halsont som grott sig lite.. Men nu bakar jag bullar och dom har jäst klart nu så lär sluta skriva : )

image94

Kommentarer
Avsändare: Elin

Ååå va gott med bullar! Skicka hit några vettja :)

2007-08-09 @ 19:08:09
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0