26 December.

Idag är de 3 år sedan naturkatastrofen.. urs, känns lite obehagligt på något vis när man tänker vad man gjorde för precis 3 år sedan. Just nu var vi uppe på ett tak terras typ, de var kväll och vi skulle sova där. En ofattbar händelse som inte borde fått hända. .

Och idag mår jag fan kasst.. Blev lite för mycket av det goda tror jag, tss. Men jag hade kul känns de som. Jag minns liksom alla händelser men inga känslor. Haha. De var de gamla vanliga gänget som hade singstar förfest och sedan åkte till möbeln iaf .. Nu skall jag inte dricka en droppe innan nyår, vilket är snart dock. Min bussresa idag slutade med att jag hoppade av en aning för tidigt i uppsala eftersom jag inte kunde sitta kvar på bussen pga "värmen på bussen".. hmm. Tänkte hoppa av i björklinge men hann ta mitt förnuft till fånga och inse att jag då skulle bli kvar där i 2 timmar..

Men men, de är värt de.. tror jag!  Kanske skriver mer sen, om kvällens händelser. Men nu lär jag iväg på middag.

Hejhej,

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0