Confused.

Just nu känner jag mig helt förvirrad.. Vad vill jag ?  Det känns som att allt min framtid innehåller ett stort frågetecken.. Jag har några drömmar&mål, men hur når jag dit ? Jag vill ha en förändrig, något nytt, ta ett steg vidare i livet..  Men just nu känns det som om de går åt fel håll. Mina närmsta vänner vet förmodligen vad jag menar till en viss del. Det är verkligen jobbigt att veta framtidens problem. Jag vet inte vad jag kan göra för att det ska lösa sig.. ? 

image296


Jag skulle vilja resa bort ett tag och bara njuta av livet..

Kommentarer
Avsändare: Elin

men snart åker vi ju =)

2007-12-20 @ 12:46:32
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0