Den onda skinkmackan.

Vid tre tiden blev jag lite hungrig och extremt sugen på en julskinkemacka, men ack vilken tabbe. Jag gick ner och började med min macka, vilket är en stor prosedur när det gäller mig och julskinka. När den äntligen var klar såg jag att de var en brun fläck på ena kanten av skinkan. Jag ställer mig vid diskhon och skall bita+spotta ut denna bruna fläck. Bara de ATT, skinkan ramlar av mackan rätt ner i en kastrull full med vatten.. FAN tänkte jag! Men inte nog med de så stänkte de upp en hel del vatten på min nya T-shirt vilket resulterade i fettfläckar. Jag kan säga som så att jag fick ett ont öga till denna julskinkemacka efter detta.. (även om julskinka annars är en favorit)

image302

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0