Dörrgnidaren.

De jag glömde att skriva inatt var kvällens traumatiska händelse. Jag hade förmodligen förträngt de när jag kom hem för att kunna få min ljuva sömn.  De var iallafall som så, vi befann oss på jägarn och jag gick på toa. Jag hann nästan bara låsa dörren innan jag hörde att den på toan brevid låste upp och gick ut.. Och bara någon sekund senare står någon och gnider sig mot min dörr, som sedan övergår till gnid + små dunkningar.. Jag hör att de är två personer och den ena säger " så länge du vill ha mig så vill jag ha digOoookeij, tänkte jag.. här sitter jag instängd på toan. För jag vågade inte direkt gå ut.. När de äntligen blev tyst ( vet inte hur lång tid de var ) så smög jag mig ut och Linnéa utbrast " ALX, vilken tid de tog ? "  Jag berättade då min traumatiska upplevelse och drack lite till för att komma tillbaka på spåret.. Senare på kvällen hittade en i vårat sällskap ett par stringtrosor storlek 42 i handfatet vid toan (frågan är varför han kollade storleken?). Hmm ok, normal händelse  ?

image295
Kanske såhär skylten borde se ut på dörren..



Kul hade vi iallafall, denna dag har varit mindre kul.. Men de får jag ta!


Kommentarer
Avsändare: Elin

haha kul syrran =)

2007-12-20 @ 12:44:51
URL: http://elinhellstrom.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0