Für meine beste.

Idag har de varit en rätt tuff dag.. Hälsan har väl inte varit på topp direkt ! Hela förmiddagen spenderade jag därför i soffan och jag hann med 2 filmer innan hungern kom. Det blev pizza och ännu en film, dock nu med sällskap. Sedan åkte jag till Sara och vi gick och kollade på lucia ( på den tidpunkten vi igentligen skulle stått i aktiveras lokaler och flåsat till höstens sista bodyattack) och vi gick även en promenad..

Nu har mamma och pappa kommit hem och vi tog lite myskvälls fika. Jag hade blivit lovad en tysk chokladkalender men dom var slut. Dock kunde jag inte blir arg för jag fick ett jätte fint pepparkakshjärta med texten "Für meine beste" och för dom som inte kan tyska (precis som mig) så betyder de till min bästa förklarade mamma. Hur glad blir man inte då ? : )

image287

Nu är de dags att ta kvällens fundilerar stund och sedan somna..

Kommentarer
Avsändare: Elin

hej! allt bra? tänkte höra med dig om du sätter i hårförlängning? är sugen på det igen :) o isf hur mkt det kostar?

2007-12-10 @ 18:33:38
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0