God jul!

Jag har upplevt den perfekta julafton tror jag. Det känns som det idag iaf ! På morgonen kom Elin och Farmor hem hit och vi åt grötfrukost med skinkmackor och sånt. Sedan hade vi de bara mysigt och bytte lite julklappar. Vid två åkte jag och Johannes ut till Torslunda, dvs till Elin och Tobbe. Där var hela Fagerborgs och efter någon timme var även hela Hellströms där. Vi kollade på Kalle och smaskade Anna´s jätte goda julgodis, åt massa mat och lekte paketleken. Paket leken slutade i rätt mycke kaos eftersom alla ville ha ett paket. Tss! Men allas höjdpunkt var nog paketen, ni kan ju tänka er en hög med paket för 17 pers.. Det tog sitt lilla tag befria golvet och granen från alla dessa paket. Efter paket öppningen var de bara julmys igen, kolla vad alla hade fått, äta lite mer godis, äta ris a la malta, och bara umgås.  Nästan varje juldag brukar jag känna att jag vill ha julafton idag igen, men idag känner jag mig bara så nöjd och glad och vill bara tänka på gårdagen .. De är nog ett tecken på en mycket lyckad julafton.

Mina julklappar då? Joo, jag är mer än nöjd.. Jag har fått en gitarr! Även kläder, presentkort, filmer, singstar skiva och lite sånt av Mamma och Pappa.  Av Johannes fick jag en Ipod !!! Gissa om jag blev glad? Den nya ipod nano, svart, underbar! Och har fått ett program till datorn som tar fram ackord till gitarren av Elin och Danne. . Jag är alltså hel nöjd !

image301

Tack alla för denna jul afton, ni gjorde den perfekt !


Kommentarer
Avsändare: Linnea

ååh, jag har oxå den där ipoden!

2007-12-25 @ 23:19:30
URL: http://neafashion.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0