Hejdå Snön.

Varför kan inte snönligga kvar när den väl kommit ? Det är ju så fint med snön också. Nej, självklart ska snön regna bort nu så vi får lite is och svin halt så alla kan halka och bryta både armar och ben. Absolut. Hmm, jag gillart inte..

Dock gillar jag min Sara. Har varit hos henne idag, gått och bara gjort ingenting typ.. Men de är så skönt med sånna vänner, man behöver inte riktigt göra något men ändå är de roligt. Jag gillar henne och de har jag gjort sedan jag var nyfödd ungefär. Och hon var trots allt en av de första jag såg upp till och en av de jag växt upp med. : )

image273

Jag fryser..

Kommentarer
Avsändare: Sara.

Vad fint du skrev! :)
Tycker om dig väldigt mycket jag med!

2007-12-01 @ 17:21:54

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0