Hemska dröm.

Jag hade en hemsk dröm inatt. Nästan som en mardröm fast utan skräck eller panik. Och den förstörde min dag. Jag vill helst bara sova och få en ny dag, jag känner inte för att göra någonting liksom. Allt för den där drömmen, den skrämmer mig..

Men imorgon är de en bra dag.. Linnéa återkommer till Sverige ! Jag har saknat na !  Meen, i helgen hoppas jag på att vi ska köra lite julmys.. hon har ju varit isolerad från den svenska julen och dess gottigheter..

image290


De var allt för mig...

Kommentarer
Avsändare: Elin

okej, nej jag kollade också men hittade inget. Men kolla gärna med frisör-kontakter om du vill :) händer i helgen då?

2007-12-12 @ 18:00:34
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0