Juletid.

Idag är jag glad, jätte glad ! För imorgon är de julafton.. Barnet i mig kommer alltid fram såhär vid jul. De är bara så mysigt och kul hela alltihop. För 3 år sedan befann vi oss i Thailand nu, i sol och värme. En julgran gjord av presänning och en palmstam. Jag måste då säga att jag trivs så mycket bättre med julen i Sverige. De är mer stämning här hemma.. Tomten passade ju liksom inte direkt in på elefanten som gick bland palmerna på pool området. Nej, de är inte så jag tänker mig tomten.. Så jag är mer än nöjd med att vara hemma i Sverige under julen.

  
Jul ?

Ska hämta Johannes vid tåget nu, lr skulle åkt för typ 3 min sedan igentligen men började blogga istället. tss. Han ska fira jul med oss i Torslunda. De ska bli mysigt att fira jul med karln : ) 

Lär väl hämta karln nu kanske ? Hmm. tss.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0