Julgran.

Denna dag har spenderats åt att städa fram julen.. Jag ska väl kanske ta fram en till tomte lr två men annars så är min övervåning julredo nu. Och äntligen har jag fått plocka fram min nya fina gran och klätt den, den är så fin ! Mamma och Sara kunde gå med på att den togs fram nu, tss..

Nu på kvällen har jag varit till Linnéa och de var så kul att träffa henne igen.. Vi har ätit lite mat och spelat spel vilket resulterade i att jag upptäckte att min allmänbildning är värdelös. Hmm.. På vägen hem kikade jag även in till bankar´n en sväng men nu är de ändå sängdags.. Även om jag inte alls är sugen på att sova.


Gävle-kalas imorgon med Linnéa lr inte?

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0