Julhandlat.

Idag har jag och Sara varit inne i stan och gått runt & gått runt.. Vi var på julklapps jakt och de har gått bra.. Sara åkte hem med tusen kassar typ och jag två. Sara köpte julklappar och jag köpte kläder till mig, tss. Eller en present till Mörner blev de också,  eftersom han fyller 26år idag : )   Sen på håll har jag köpt julklapp till papps, så jag är klart med alla klapparna nu.

image291
Tröjan & skärpet jag införskaffade, dock dåliga bilder..

image292
Grattis Mörner!!


Nu är jag helt slut, fötterna ömmar och ryggen värker. Men de går nog över sen när man får krypa ner under täcket !



Kommentarer
Avsändare: Elin

Vi ska antingen till People eller Bj. Det blir jag & tjejerna Sara, Linda, Lina & kanske Lisa!

2007-12-13 @ 20:45:56
URL: http://elpejlin.blogg.se
Avsändare: Martin

heej gumman! Hur är det med dig nuförtiden? miss u! Kramisar

2007-12-14 @ 15:48:46

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0