Lussekissar.

Imorse fick jag ett sms av min syster där hon undrade om jag ville baka med henne idag.. Det ville jag !  Vi har bakat massa lussekissar och knäck. Dock var dedär med lussekisseformen inte min grejj, dom var jätte fina innan dom gräddades. Men något gick snett i ugnen och de blev lusse-sjöhöstar/snigar. Men dom blev goda och även knäcken !

Sedan bar de iväg till LillMörner där vi överlämnade våra fina presenter som var  en engångskamera, haklapp, doft smiley djur till bilen, handduk med bamse och ett måttband som kom från ett kinderägg. Tro de eller ej men han blev glad. Så vi fick smaska tårta, och den var förbaskat god !

Nu är jag åter igen hemma och ska börja fixa till mig för kvällen, förfestbussresa(?) med mig själv sedan ska jag möta Linnéa och Josefin så få vi se vart vindarna för oss. tss. Nej men galejj-gala ska vi ha iaf : )

image293 image294

Jag fryser som bara den.. !!

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0