Lyckad kväll.

Min och Simons Lördags kväll blev helt lyckad. Maten blev väldigt god och även efterrätten. Att kolla på alla gamla kort från språkresan (efter några glas) var väldigt kul, jag har fortfarande ont i halsen från allt skrattande. Plus att vi dekorerat mitt tv-rum med ballonger, fråga inte varför..

Nu har Simon åkt hem och jag känner mig riktigt tragisk faktiskt. Har bäddat ner mig i soffan och slagit på lejon kungen 3 medans jag smuttar på en cube. Vet inte om kombinationen är den bästa. Tss.

image285 image286

Vissa saker blir så jobbiga iband..
Jag vet ingenting känns de som.

Kommentarer
Avsändare: flisa

hejhej
usr, det här var typ den svinigaste helgen ever!
ojojoj.
missen är så söt så. fast idag rev hon ner gardinerna så då var hon inte så poppis ;)

2007-12-09 @ 15:24:42
URL: http://lisahaug.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0