Lyckat.

Jag är inte sådär jätte bra på att luras men jag tycker de är kul att dra små luringar ändå. Nu lyckades jag dock luras så att någon gick på de, nämligen Mörner. Kanske är han som är lättlurad men de var så kul att jag måste skriva ner de här.

Jag använde mig utav ordet "barnig" i våran konversation på msn och han sa att det inte var ett riktigt ord. Men jag påstog att de stog med mellan raderna i svenska ordboken och att de även användes i en psalmtext. Jag letade upp en psalmtext som hade ordet barnslig och skrev de till Mörner.

" O Jesus, giv, att barnslig tro " kollar du där mellan barnslig och tro så kan man tolka ordet barnig.

Tro det eller ej men det gick en stund innan han förstog att jag skrivit till de sista själv.. Det gav mitt ett gott skratt eftersom jag gjorde de helt oseriöst.

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0