Seg ?!

Jag har tänkt skriva lite här hela dagen men de drog liksom ut på tiden lite.. Men de har varit en rätt lugn dag. Jag och Louise har planerat lite på en resa, till Göteborg.. Jag tror den kan bli alla tiders! Sen tog jag en promenad med Sara och under promenaden halkade vi in på en och annan affär och köpte godis. Som vi sedan smaskade i hemma hos henne.. Jag åkte sedan vidare till Erik och kollade på tusenbröder innan jag slutligen åkte hem och slängde ihop packningen tills imorn och hamnade här, i sängen med datorn..

Imorgon kommer de bli kul.. Jag och syster ska ordna 3 rätters och de kommer lite folk. Jag blev verkligen taggad nu när jag tog fram nyårs klänningen ! I like it : )  Men mer om nyår tar jag nog på tisdag..

image306

Ha en underbar nyårsafton. Och för att ge lite medlidande gott folk, tänk på Louise som gör en hjälte insats och jobbar imorgon.. Bra Louise, braa..

Kommentarer
Avsändare: Louise

Jag gillar starkt den senare delen av ditt inlägg :D tack alx tack...

2007-12-31 @ 11:03:36

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0