Smaksatta fingrar.

Nu är jag hemma igen och har precis krypit ner under täcket. Hur skönt som hellst ! Plus att jag har fingrar med lakrist smak.. de är lite roligt.  Jag har iaf haft en kanon kväll med massa trevliga människor ! De enda negativa var bussresan in då jag saknade en toalett på bussen, och den otroligt långa bussresan hem + en liten promenat på en väg över en åker i den bäcksvarta natten. Jag kan ju säga som så, jag var livrädd eftersom jag inte ens såg vägen.. Men men, tack för en trevlig kväll gott folk, nu skall jag och mina lakrits fingrar sova !

Godnatt !

Kommentarer
Avsändare: Emma

låter som du haft en mysig o rolig kväll! =) sov gott

2007-12-16 @ 04:28:34
URL: http://thabojan.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0