Uppenbarelse.

Nu kom jag precis hem från mormor och kusinerna i norr. Vi har varit där och firat lite mini jul. Men jag är väldigt glad att vara hemma för jag har saknat min säng så brutalt och även tystheten, inga snarkningar som dånar i öronen.

Inatt var en hemsk natt, haft en sjuk dröm som innehåll en uppenbarelse, de lär vart de. Jag drömde att jag färgade håret koppar ( som jag hade förut ) men när håret torkade så var jag blond i botten och illröd i topparna. När Louise sedan skulle hjälpa mig att styra upp de hela så blev vi attackerade av ca 100 karate ungar. Och de var bara helt sjukt. MEN, jag tror de är ett tecken på att jag ska förbli blond : )

När jag kom hem nu så låg de ett brev på bänken från folkuniversitetet, jag kom in på skolan ! Men jag är inte glad över de tror jag, för nu måste jag verkligen bestämma om jag vill plugga lr inte. Vad tycker ni jag ska göra?

Kommentarer
Avsändare: Alexandra

Svar till Louise: Jag tänkte tanken om kort på Erik för jag förstog att han skulle påpekat. Men jag tänkte som dig, de måste finnas en gräns! Jag tycker vi borde dra någonstans lr göra nått ! :) Du lär hjälpa mig att diskutera om mitt framtida liv som student lr inte student. Kramhej

2007-12-22 @ 14:25:14
Avsändare: Elin

Vad är det du ska plugga till isåfall?

2007-12-22 @ 16:50:06
URL: http://elpejlin.blogg.se

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0