Valbo tur.

Jag är idag glad över att min bror har så pass höga tankar om mig. Han bad mig göra rent fritösen. "Ok, de fixar jag väl på 10 min" tänkte jag.. Hmm, jag fattade verkligen ingenting och jag fick inte loss någonting typ. Dedär lär man vara ni geni för att lyckas med tror jag.. tss. Men han trodde att jag skulle kunna.

När bror kom hem från jobbet så visade de sig att de fick bli Valbo istället för mat iaf. Elin och Tobbe hade shoppat så de inte fick plats i bilen och vi fick rycka in och åka dit med större bil. Tss. Sedan blev de kebab och idol hemma hos dom. Erik gav mig även lite sällskap en stund när jag kom hem, trevligt.

Har bakat klart alla delar till mitt pepparkakshus idag också.. börjar ta sig : )

image283l   image284

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0