Virrpanna.

Igår skrev jag att de är på Måndag jag ska till skolan. FEL! De är på Tisdag som jag ska dit.  Jag befinner mig i någon slags konstig period som jag själv kalla " Nollkoll". Det är nämligen som så att jag varit helt inställd på att jag har massage tid imorgon Fredag. I Tisdags kväll när jag skulle sova låg jag och grubblade på vilken tid de va så jag kollade på kortet, "5/12 11.00"  Ok, hmm .. ? Jag som trodde de va den 6:e på Torsdag.. Jag kom då på mitt misstag, jag hade bara tagit förgivet att den 5:e var en fredag förmodligen.

Problemet var väl mest de att jag skulle ha Nova här på dagen, så de liksom krockade med massagen. Men jag tog syrrans hem nyckel så tänkte jag att jag lämnar av Nova där hemma hos dom medans jag är på massagen. Perfekt !! När jag kommer till Torslunda inser jag dock att jag glömde nyckeln så att de var bara för Nova att ligga i bilen och sova medans. Men hon verkade gilla de iaf : )

Nej men, jag måste iaf skärpa mig !!

Kommentarer
Avsändare: jag

jjobbigt när man befinner sig i en period då man har nollkoll. men det blir antagligen bättre. :) vad har du sökt till för skola?

2007-12-06 @ 19:01:14
URL: http://diem.blogg.se/

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0