Bilbingo&Kattungar

Idag ringde Sara och frågade om vi inte skulle på bilbingo, och jag som är desperat efter pengar såg chansen att få vinna lite.. Dock vet jag hur arg jag är verje gång jag varit på bilbingo eftersom de alltid går åt helvete. Men idag gick de faktiskt ändå bra, vi vann ingen men Sara fick sitta med fingrarna redo att tuta rätt många gånger.. så de var kul ändå : D Och Sara tyckte de gick jättebra en omgång ( Hon trodde de var 2 rader när de igentligen var 3)  Bra koll, tur att hon inte fick bingo på sina två rader iaf. tss..

Efter bilbingot åkte jag och Johannes till syster. Hon har fått hem 3 jätte små kattungar som blivit övergivna av sin mamma. Så brutalt söta små varelser ! Fast dom kan inte vara gamla, och rädda var dom.. Skall ut och vara extra mamma åt dom imorgon : D  I´m a cat mum..  lr ?


Jag är helt beroende av the sims året runt ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0