Ensam och övergiven..

Jag känner mig för tillfället som ett litet "rädd för allt" barn. Älsklingen har åkt enda till piteå på "Pite dansar och ler" = (  Inte bara de att han inte är hemma, han är på en festival också !! Mammsen och pappsen saknas också, dom som ska ta hand om sin "lilla flicka". . Nej, dom lägger ansvaret på syster och broder. . 

Såå för att sysselsätta mig lekte jag med Sara idag och nu tänkte jag städa ur Elins garderob, lägga alla handdukar & lakan i den och lägga mina kläder i den garderoben. Lär ju fan ta tid  = ) + att jag kan känna mig väldigt duktig sedan och inte behöva skämmas när någon spenderar sin tid i mitt rum och jag öppnar garderobsdörren ( = total kaos )


image84

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0