Fredagens utbud.

Fredagen blev mer än lyckad måste jag säga, var till Monique med mamms och skulle hitta party kläder på dagen. Vilket även gick bra, en klänning som jag storm trivs i fick de bli.

Jag begav mig sedan hem och packade och fixade till mig liite bara sen bar de av till Linnéa. Vi lagade mat, drack vin, partyfixade oss och sprang sedan genom Tierp lite halv vingliga i högklackat. Lär sett kul ut !

Tågresan gick ovanligt fort, kan varit för att vi endast skrattade och peppade oss för krogen. Läppglans och allt skulle på ! Och våran plan var att vara bland de 100 första på seven för vi ville ha en hawaiikrans, vilket vi fick ! Plan nr 1 var avklarad. Lr igentligen var väl plan nr 1 att bli så full som möjligt innan vi gick in, vilket lyckades rätt bra. Den sista planen var iaf att köpa en Cointreaupolitan, man fick nämligen en presten.. En ROSA drink shaker. Vi gillade både drinken och shakern skarpt och våran kompanion vakten påstog att dom lätt gick sönder så vi skaffade oss varsin till shaker : )  Kvällen bjöd sedan på massa roliga händelser och den var mer än lyckad : D

     



  


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0