Frukt coctail & skruvartag

Jag har upptäckt en ny talang hos mig, skruva med skruvmejsel !! Spenderade eftermiddagen till att skruva fast fästen till klädkorgar och en stång man hänger kläder på. . Förutom att jag svor och var rätt galen och att mitt ena öga höll på att offras efter att skruvmejseln gjorde en volt mot mitt öga så gick de galant. Lr ja, skrivarna sticker visst ut på utsidan men vafan, bagatell  = ) 

Nu firar jag detta lyckade skruveri med fruktcoctail.. Jag är nyttig, tror jag själv iaf, bara att ignorera ordet sockerlag så låter de bra = ) 

Nu kommer Haack så ska vi "rädda barn" kolla på en film tills de blir ljust och vi kan sussa = )   + att jag lär prata med någon om min besvikelse så jag får lätta på irritationen. Då är Haack perfekt !


Jag saknar min Johannes ..  

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0