Grattis Syster !

Idag fyller min kära syster hela 23 år, sjukt hur stor hon börjar bli : p  Igår skedde iaf all gratulation och de var väldigt trevligt. . Kristina var där med sin bebis och jag har nog aldrig sett någon så liten och söt plus att Sara var där med sin lilla Jack russel valp så de blev liksom söta små saker x2, jag visste inte vart jag skulle kolla ! På kvällen när de bara var ett litet gäng kvar så drogs de igång med kortspel som innebar alkohol.. Slutade väl värst för Mörner, när alla skulle sova gick han in till Malin och Anna och pratade ryska .. ok ?

Morgonen fick spenderas i soffan hos Elin och Tobbe, jag och Mörner kollade på barnkanalen i väntan på att våga köra bil. Jag konstaterade då att Mörner nog är den konstigaste människan jag känner, hah..

Nu är iaf mamms och papps hemma igen och jag kan nu ÄNTLIGEN få sova ut ordentligt i min egna säng vilket behövs för imorgon drar dansandet igång inför cityfesten : D Och imorgon kommer även älsklingen hem vilket jag är så enormt glad över, han behövs efter denna psykiskt påfrestande period.

           
Bebis 1                          Bebis 2 


Födelsedagsbarnet + presenten från Mörner


Jag vill ha en Jack russel, alla ogillar ju chihuahua. .

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0