Så får du svart snor ..

Jag, Johannes, Elin och Danne har idag varit mycket flitiga. Eftermiddagen spenderade vi nämligen på en hökärra på åkern och tog in hö (hela 520 balar) till systers pållar. Och de var faktiskt kul  eftersom vi hade fula kläder, stora brillor och hö överallt, plus att de bara blir rätt galet.. Min bror lärde oss även där på kärran att vi fick svart snor av hö dammet, mysigt intressant. Så gott folk, nu vet ni hur ni fixar färgen : p

Jag kom även på att jag är starkare än jag trodde, orkade ju faktiskt 10 kilos balarna. hah.

När vi kom hem nu på kvällen hade mamms bakat scones och gjort te så blev lite mysfika. Jag gillar min mamma en massa : )


Imorgon kommer nog månadens hetaste bilder upp här också..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0