Stockholm + branddrama.

I Lördags tog jag, mor, syster och bror tåget till Stockholm. Vi letade först upp hotellet, vilket inte var så svårt eftersom de låg överst i ena pub huset. Sedan blev de skansen och titta på djuren och allt annat som finns där. Jag blev nästan som ett barn igen, sjukt kul var de och alla djuren var så söta. Med undantag för de osöta, typ ormar , spindlar och sånt odjurligt . Det tog dock på krafterna så vi deckade på hotellet ett tag innan vi åt en mysig middag på en resturang. Dagen därpå, dvs Söndag innehöll mitt favorit ord, S h o p p i n g !  Jag skulle kunnat handla hur mycket som helst men fick nöja mig med 2 tröjor, 2 linnen, 2 par pumps, 2 skärp och 1 klänning. . brutalt nöjt må ja då säga !

Efter att ha spenderat natten och denna dag i Uppsala hos karln tyckte jag att Haack behövde besökas så jag åkte dit och vi skulle se film. Precis när filmen startade så upptäckte vi dock massa rök utomhus så vi gick ut och kollade. Min stora upptäckt var att Haack eldade, lr .. deras panna eldade själv tydligen. Pannrummet lät som ett bra besöksmål, där var de dock massa rök så vi trode verkligen de brann nu.. Men eftersom ingen svarade när han ringde och huset är försäkrat så fortsatte vi kolla på filmen istället och då slutatde de komma massa rök : )


Bilder från helgen ..

           
     

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0