Tack och hej ..

Jag har idag avslutat mitt medlemskap i arbetsförmedlingen efter att för två veckor sedan skrivit in mig där. Jag känner mig fri som en fågel . Ringde faktiskt och frågade vad som var vitsen med att vara med och jag fick iallafall ett svar " De är inte så stor idé" Louise fick däremot ett " ehmm..  ehmm... kan vi återkomma till dig om den frågan ? "  Låt mig då påpeka att dom inte återkommit till henne.. Men nu har vi fått svaret på våran fråga efter att jag kämpat mig igenom telefonkön, jag var liksom på plats 51.. Och jag glömmer liksom bort att jag ringer och till vem jag ringde när jag sitter i telefon kön, men jag klarade att fokusera denna gång. . Framsteg i mitt liv !

  

image62

Kommentarer
Avsändare: Louise

bra kämpat alx , vi är starkt emot arbetsförmedlingen :)

2007-07-11 @ 21:43:38
Avsändare: Alx

De är vi absolut..

2007-07-11 @ 22:08:00

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0