Tankar om ett nyttigt liv .

Jag börjar bli riktigt less på mina sömnproblem.. Låg vaken 1 1/2 timme inatt även om jag var riktigt trött. Och oftast beror de på mina knän, dom känns jätte konstiga .. Men när man ligger vaken på natten sådär så hinner man tänka mycket iaf.. Nattens tanke var, imorgon när jag vaknar ska jag ut och springa.. Jag har ju börjat äta nyttigare så varför inte bli ännu duktigare liksom ?

Men de sket sig ju, vaknade, åkte till syrran, åkte till Sara där vi satte oss i solen och kollade in lite kläder och bara pratade. Mysigt tycker jag : )  

Dock kom de dåliga samvetet när jag låg i poolen nyss att jag måste ta tag i min träning.. så slog en pling till Haack så snart ska vi mötas inne i tierp.. Jag skall då gå in till Tierp och sen hem igen.. Blir en hel del träning de ! Lockbetet är då en glass med Haack i Tierp, en nyttig glass .. Piggelin lr Twister, de är frågan.. ?



Glass är något alldeless extra ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0