Brutalitet..

Nattens åska höll på att ta kol på mig, jag var livrädd med inslag av dödsångest..Och jag blev inte mindre rädd när jag igårkväll råkat läsa om åska på SMHI´s hemsida och med tanke på att åskan slagit ner vid detta hus 2 ggr. Johannes fick offra sig att prata i telefonen med mig medans de var åska, observera att de självklart var på mobilen. Men när jag frågade om åskan kunde slå ner i min telefon om jag loggade in på msn från den så skämdes han nog lite för jag fick inte berätta de för någon .. Men är man rädd för något så är allt möjligt och jag tycker de är rätt logiskt att den borde kunna de, men tydligen inte ..


Älskar dig ..

Kommentarer
Avsändare: Elin

haha smartis

2007-06-12 @ 19:04:54

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0