Ett stycke tanke ..

Det slog mig idag att en enda person kan ändra en annan persons liv och vardag så lätt.. Jag har växt upp med Sara och vi lekte jämt frisörer när vi var små, och nu står vi här och båda har gått ut frisörlinjen. Förmodligen för att vi har inspererat varandra redan som små och byggt upp ett intresse tillsammans. Syster, Lisa och Martina har verkligen påverkat min vardag, jag har så sjukt kul helatiden med er, ni liksom peppar mig och får mig att njuta av livet mycket mer. .  Och Johannes, de är som ett liv "innan Johannes" och ett "med Johannes" med ändå är de samma "mitt liv". Allt känns så mycket lättare med en Johannes . Ni är betydande i mitt liv. .

Och om någon som betyder något försvinner förändrar de livet något enormt.. De är sjukt läskig tanke .




En dag så kanske ..

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0