För jag har tagit studenten .. !

Studentdagen var nog den roligaste på länge.. Gick upp 04.15 och drog på mig mjukiskläder och studentmössan + smink, kl.05.00 hämtade Louise upp mig och vi begav oss till hennes praktikplats och lockade varandras hår.. Jag kände att mjukiskläder + studentmössa inte var student så drog även på mig klänningen innan tåget mot uppsala avgick 07.05 . Väl på skolan ble de fotografering och frukost, men vi var mest sugna på champange och jordgubbar så tog oss snabbt ut till ån och slog oss ner där innan vi skulle gå till kyrkan.. Bra kombination, champange + domkyrkan ..  I kyrkan ägnade vi oss nog rätt mycke åt tanken " när får vi gå på toa " bara, men de blev inte fören vi tågat tillbaka till skolan..  De skrevs i mössor och firades lite innan vi väl fick springa ut, och de var helt underbart härligt : D  Och flak-åkningen var brutalt kul, aspampigt flak med musik.. Helt klart de bästa, Rami + hans 27 tjejer. .

Hemme blev de firande med släkt och vänner innan jag begav mig till uppsala, IGEN.. Där blev de förfest på Tessilagos gård sen vidare till Vinterträdgården, dock var de ruttet där så jag och Johannes blev inte där så länge.. Så vid halv två när Johannes somnade satte jag mig och kollade på prison break, vet inte riktigt varför dock : p


Och lite bilder ..

image39
Friiiiisör ..

image40
Trolte & Sandra

image41
Snyggt .. hmm

image42
Klassens karl och Matilda

image43
Banan & Rami..

image44
För vi har blivit frisörer, för vi har blivit frisörer, för vi har blivit frisöööreeer,
Fyfan va vi är bra !!!!!!

image45
På flaket .. såå hett kort.

image46
Fyfan vad jaag är braaaaaaaaaaaa!!

image47
Bilden på en spårande Louise får avsluta detta ..


Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0