Fundersam

Idag är jag rätt stolt för jag ställde klockan och gick upp för att åka till arbetsförmedlingen. Dock fick mammsen åka med som moraliskt stöd eftersom jag har en liten skräck för arbetsförmedlingen. När jag väl varit där och skrivit in mig förstog jag inte varför.. Dom kan ju fan inte hjälpa mig nu. All ersättning och kursmöjligheter är borttaget sen vi fick ny regering.. Så jag känner att de var onödigt och jag blev mycket argargarg..

Satte mig dock i solen och njöt och tog mig ett bad så tillslut var jag lugn igen..

Har även varit ut på en riktigt härlig promenad med Sara.. Självklart gjordes även ett litet glasstopp, kan ju inte vara allt för nyttig : ) Kul att leka lite med nuttisen ..


Nattinuffsan

Kommentarer

Skriv en kommentar så blir jag glad:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Din blogg:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0